آؤٹ سکاٹ ویڈیو گیم

آؤٹ سکاٹ ویڈیو گیم

آؤٹ سکاٹ ویڈیو گیم ایک ایکشن-ایڈونچر ویڈیو گیم ہے جسے بیلجیئم کے ڈویلپر اپیل نے تیار کیا ہے اور انفگرمس نے ونڈوز برائے 1999 میں جاری کیا تھا۔ اس کھیل کو تنقیدی طور پر سراہا گیا تھا اور اس کو 1999 میں گیم سپاٹ نے “ایڈونچر گیم آف دی ایئر” کا نام دیا تھا۔ [2] 2001 میں ، اپیل نے ایک سیکوئل تیار کیا ، جس کا نام آؤٹ کاسٹ II: دی لوسٹ پیراڈائز ہے ، جو دیوالیہ پن کی وجہ سے کبھی ختم نہیں ہوا تھا۔ 2010 میں ، گیم کو جی او جی پر ڈیجیٹل تقسیم کے ذریعے دوبارہ جاری کیا گیا تھا۔ اصل ڈویلپرز نے فرنچائز آئی پی کو دوبارہ حاصل کرنے کے بعد ، 2014 میں ، آؤٹ کاسٹ کو آؤٹ کاسٹ 1.1 کے طور پر دوبارہ تشکیل دیا گیا۔ 2017 میں ، آؤٹ کاسٹ: دوسرا رابطہ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 4 ، اور ایکس بکس ون کے لئے ریمیک جاری کیا گیا۔

آؤٹ سکاٹ ویڈیو گیم

گیم پلے

کھلاڑی کسی تیسرے شخص یا پہلے شخص کے نظریے میں اڈیلفا کی اجنبی دنیا کے مرکزی کردار کٹر سلیڈ کو کنٹرول کرتا ہے ، اور صرف دو ماؤس بٹن استعمال کرتا ہے۔ دائیں ماؤس کے بٹن کا مقصد کھلاڑی کا ہتھیار ہوتا ہے ، اور دوسرا تناظر میں حساس ہوتا ہے (مثال کے طور پر ، این پی سی کے سامنے کھڑے ہونے سے ماؤس کے بٹن کو گفتگو کا آغاز ہوتا ہے ، جبکہ ماؤس کے بٹن پر کٹر کود پڑتا ہے)۔ کھلاڑی چل سکتا ہے ، دوڑ سکتا ہے ، چھلانگ لگا سکتا ہے ، کرال سکتا ہے اور عملی طور پر کسی بھی کنارے پر چڑھنے والا کٹر کسی چھلانگ کے ساتھ پہنچ سکتا ہے۔

ٹیوٹوریل ایریا کے علاوہ ، کھلاڑی آزادانہ طور پر اڈیلفا کے کسی بھی خطے میں جانے کے لئے آزاد ہے کیونکہ وہ براہ کرم سفری دروازوں کے ذریعے ڈوکاس کے نام سے جانا جاتا ہے۔ کسی علاقے کے اندر والے علاقوں کے مابین فوری طور پر منتقل ہونے کے لئے یہ کھلاڑی ایف لنک گیجٹ سے ٹیلی پورٹ بیکنز چھوڑ سکتا ہے ، لیکن یہ بیکن علاقوں کے مابین کام نہیں کرتے ہیں۔ کھلاڑی ایک دو ہا ha (بوجھ کا ایک جانور جس سے بچا جاسکتا ہے) بھی حاصل کرسکتا ہے ، جس سے وسیع خطوں کو چلانا بہت تیز ہوجاتا ہے ، یا تو محض ایک خریداری کرکے یا کچھ ایسی کھوج کرتے ہوئے جو کھلاڑی کو انعام دیتے ہیں۔

آؤٹ سکاٹ ویڈیو گیم

اس کھیل کا ایک بہت بڑا حصہ دوستانہ غیر ملکیوں کے ساتھ بات چیت کرنے پر مرکوز ہے جو تالان کے نام سے جانا جاتا ہے تاکہ اڈیلفہ کی کہانی اور تاریخ کو جاننے کے ل Cut ، اور جانچ پڑتال کے ل to کterٹر کے مشن میں ترقی کرے۔ اگرچہ ان سب کو چھوڑ دیا جاسکتا ہے ، لیکن وہ اس اعتبار سے کھلاڑی کے ساتھ مختلف سلوک کرتے ہیں ، کہ شہرت کے نظام کے ذریعہ ، کھلاڑی ان کے ساتھ کس طرح برتاؤ کرتا ہے۔ اگر کھلاڑی ان کی مدد کے لئے بہت سے کام انجام دیتا ہے تو وہ انہیں زیادہ پسند کرتے ہیں اور مدد کرنے کے خواہشمند ہوتے ہیں جبکہ اگر کھلاڑی ان کو نقصان پہنچانے والی چیزوں کو انجام دیتا ہے تو وہ اس کھلاڑی سے زیادہ ناراض ہوجائیں گے اور جارحانہ طور پر انہیں برخاست کردیں گے۔ مکالموں کی متعدد تغیرات ہیں جن کا انتخاب یا تو تصادفی طور پر یا کھلاڑی کی ساکھ کی بنیاد پر کیا جاتا ہے۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *