آؤٹ لسٹ 2

آؤٹ لسٹ 2

آؤٹ لسٹ 2 کے طور پر سٹائلائزڈ) ایک پہلا شخص نفسیاتی ہارر بقا کا ویڈیو گیم ہے جسے ریڈ بیرل نے تیار کیا اور شائع کیا۔ یہ 2013 کے ویڈیو گیم آؤٹ لسٹ کا سیکوئل ہے ، اور اس میں اپنی اہلیہ لن کے ساتھ ، بلیک لینجر مین نامی ایک صحافی بھی شامل ہے ، جس میں صرف جین ڈو کے نام سے جانے جانے والی حاملہ خاتون کے قتل کی تلاش کے لئے اریزونا کے صحرا میں گھوم رہی ہے۔ بلیک اور لِن ایک ہیلی کاپٹر کے حادثے میں الگ ہوگئے ، اور بلیک کو ایک بے ہودہ فرقے کے باشندے گاؤں میں سفر کرتے ہوئے اپنی بیوی کو ڈھونڈنا پڑا جس کا خیال ہے کہ دن کا خاتمہ ان پر ہوگا۔

آؤٹ لسٹ 2

آؤٹلسٹ کی رہائی اور مقبولیت کے فورا بعد ہی ، ریڈ بیرلز نے اس کے سیکوئل کا اعلان کیا۔ اس کے بعد ایک گیم پلے ڈیمو PAX وسطی اور E3 2016 دونوں بالترتیب 22 اپریل اور 15 جون کو جاری کیا گیا تھا ، جس کی اصل ریلیز خزاں 2016 میں ہونی تھی۔ ترقیاتی تاخیر کی وجہ سے ، کھیل کو بالآخر 25 اپریل ، 2017 کو مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن کے لئے جاری کیا گیا 4 ، اور ایکس بکس ون۔ نائنٹینڈو سوئچ ورژن 27 مارچ ، 2018 کو نینٹینڈو ای شاپ پر جاری ہوا۔

کھیل کی رہائی کے وقت عام طور پر سازگار ہوتی تھی ، جس کی تعریف گرافکس ، آواز ڈیزائن ، اور ماحول کی طرف جارہی تھی۔ تنقیدیں گیم پلے ڈیزائن اور مشکل سمجھی جانے کے لئے مخصوص تھیں۔

گیم پلے

آؤٹ لسٹ 2 ایک پہلا فرد بقا کا ہارر گیم ہے جو اپنے پیشرووں کی طرح آسٹلاسٹ اور آؤٹ لسٹ: وِسٹل بلوئر کی طرح ، ایک واحد کھلاڑی کی مہم ہے۔ یہ شمالی اریزونا میں قائم ہے۔ کھیل پہلے ہی کھیل سے پائے جانے والی فوٹیج کی خصوصیات کو جاری رکھتا ہے۔ یہ کھلاڑی تحقیقاتی صحافی بلیک لینجر مین کو کنٹرول کرتا ہے ، جو کولائیڈو پلوٹو کے مغربی کنارے کے قریب سوپائی میں ایک خستہ حال دیہی علاقے کی تفتیش کرتا ہے۔

آؤٹ لسٹ 2

لینجر مین اسکرپٹڈ مناظر کے سوا لڑ نہیں سکتا ، لیکن اسے ٹیمپل گیٹ کے متعدد دشمن اراکین سے بھاگنا اور چھپانا ضروری ہے۔ اس نے شیشے بھی پہن رکھے ہیں ، جو کھلاڑی کے گرتے ہیں تو وہ اس کی بینائی کو محدود کرتا ہے۔ کھلاڑی پہلے کھیل کی طرح کرکچ ، دوڑ ، چھلانگ ، چلنے ، والٹ ، سلائڈ اور چڑھنے اور لاکرز ، بیرل ، الماریوں ، بستروں ، تالابوں میں چھپا سکتا ہے۔ پانی ، لمبا گھاس ، کارن فیلڈز اور مکانات کے اندر۔ اس کے پاس صلاحیت کا ایک محدود میٹر ہے اور کھلاڑی کو اس کا انتظام کرنا ہوگا کہ وہ کتنے دن چلتا ہے ، ایسا نہ ہو کہ وہ تھک جاتا ہے اور زیادہ آہستہ آہستہ چلتا ہے۔

لینجر مین کے پاس صرف ایک کیمکارڈر ہے ، جس میں نائٹ ویژن کی صلاحیت موجود ہے ، حالانکہ کیم ورکر کی بیٹریاں بھی جب نائٹ ویژن استعمال کی جاتی ہیں تو سوکھی جاتی ہیں۔ پہلے کھیل کے مقابلے میں ، لینجر مین کی حیثیت ایک کیمرہ مین کا مطلب ہے کہ اس کے پاس ایک زیادہ جدید کیمرہ ہے ، جس میں ایک واضح فوٹیج ، زوم ، اور ایک حساس مائکروفون ہے جو دور کے نقشے اور دیگر شوروں کا پتہ لگانے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ یہ کھلاڑی انوینٹری سسٹم سے لیس ہے جس میں کیمرے میں ریکارڈ کی گئی فوٹیج کی مقدار اور وہ سامان جس میں وہ لے جا رہے ہیں دکھایا گیا ہے۔ کیمکورڈر اور میڈ کٹس کے لئے موزوں اسپیئر بیٹریاں پورے کھیل میں پھیلی ہوئی ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *