دی ڈارک پکچرز انٹولوجی: مین آف میڈن

دی ڈارک پکچرز انٹولوجی: مین آف میڈن

دی ڈارک پکچرز انٹولوجی: مین آف میڈن ایک انٹرایکٹو ڈرامہ بقا ہارر ویڈیو گیم ہے جو سپر ماسییو گیمز نے تیار کیا ہے اور اسے بانڈائی نمکو انٹرٹینمنٹ نے شائع کیا ہے۔ دی ڈارک پکچرز انتھالوجی سیریز میں یہ آٹھ  منصوبہ بند قسطوں میں پہلی ہے ، اور اسے مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے 30 اگست 2019 کو جاری کیا گیا تھا۔

دی ڈارک پکچرز انٹولوجی: مین آف میڈن

گیم پلے

ڈارک پکچر انتھولوجی: مین آف میڈن ایک بقا کا ہارر ویڈیو گیم ہے جو تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے جس میں واحد کھلاڑی یا ملٹی پلیئر پانچ مختلف کرداروں کا کنٹرول سنبھالتے ہیں جو کسی ماضی کے جہاز میں سوار ہوجاتے ہیں۔  کھلاڑیوں کو اپنے کردار کے “سر” یا ان کے “دل” کی بنیاد پر فیصلے کرنے کی ضرورت ہوتی ہے ، یا ان کے لئے کچھ نہیں کرنے کا انتخاب کرسکتے ہیں ، جب کہ دوسرے کرداروں کے ساتھ بات چیت کرتے وقت مختلف اختیارات کے درمیان انتخاب کرنا۔ اختیارات کا انتخاب کمپاس کے طور پر اسٹائلائز کیا گیا ہے ، جو کرداروں کے “اخلاقی کمپاس” کے نمائندے اور کھیل کے سمندری موضوعات کی عکاس ہے۔ داستانی تبدیلیاں اور کھلاڑیوں کے انتخاب کے مطابق ہوجاتی ہیں ، اس طرح کھلاڑیوں کے ل all تمام پلے لائق کرداروں کو زندہ رکھنا یا ان میں سے کچھ (یا سب) مرنا ممکن ہوجاتا ہے۔ انتخاب حروف کی شخصیت کی خصوصیات کو بھی متاثر کرتے ہیں (جس کے نتیجے میں کشمکش اور مکالمے کے آپشنز بھی متاثر ہوتے ہیں) نیز ایک دوسرے کے ساتھ ان کے تعلقات کو بھی۔ کھیل ایک سے زیادہ بار کھیلا جاسکتا ہے ، کیونکہ کھلاڑیوں کے فیصلوں پر مبنی ایک سے زیادہ اختتام اور متعدد منظرنامے ہوتے ہیں۔ ایکشن کی ترتیب میں بنیادی طور پر فوری وقت کے واقعات پیش کیے جاتے ہیں ، جن میں سے زیادہ تر ، اگر چھوٹ جاتے ہیں تو ، کرداروں کے سنگین نتائج کا باعث بن سکتے ہیں۔ جب بطور کھلاڑی ماضی کے جہاز کو تلاش کرتے ہیں تو ، انھیں مختلف “ڈارک پکچرز” مل سکتی ہیں جو انہیں مستقبل میں ہونے والے واقعات کی پیش گوئیاں دیتی ہیں۔  کھلاڑی ماضی میں جہاز پر پیش آنے والے سانحے کے آس پاس کے اسرار کو بھی ننگا کرسکتے ہیں جو موجودہ وقت میں اپنے کردار کی زندگیوں کو بچانے میں معاون ثابت ہوسکتے ہیں۔

دی ڈارک پکچرز انٹولوجی: مین آف میڈن

ڈان کی اسٹریمنگ تک اپنے 2015 کے کھیل کی مقبولیت سے متاثر ہو کر ، اور کنٹرولز بانٹ کر اپنے دوستوں کے ساتھ کھیل کھیلنے والے افراد کی تعداد ، سپر میسیو گیمز نے “ڈارک پکچرز انٹولوجی” مین آف میڈن کے عنوان سے “مشترکہ کہانی” کے عنوان سے دو مختلف ملٹی پلیئر طریقوں کو متعارف کرایا۔ “مووی نائٹ”۔  “مشترکہ کہانی” دو کھلاڑیوں کو باہمی تعاون کے ساتھ آن لائن کھیلنے کی اجازت دیتا ہے۔ “مووی نائٹ” پانچ تک ملٹی پلیئرز کو اپنے اپنے کردار منتخب کرنے کی اجازت دیتی ہے اور ہر موڑ پر انہیں کنٹرولر پاس کرنے کا اشارہ دیتی ہے۔

ترقی

دی ڈارک پکچرز انتھولوجی: مین آف میڈن کو سپر میسیو گیمز نے تیار کیا تھا۔ ڈان تک ان کے 2015 کے عنوان کے سازگار استقبال کے بعد ، ٹیم کو یہ احساس ہوا کہ انٹرایکٹو ڈرامہ ہارر کھیلوں کا بازار ہے ، اور وہ اس تصور کو بڑے سامعین تک بڑھانا چاہتا ہے۔ اس طرح ، ڈارک پکچرز انٹولوجی سیریز تشکیل دی گئ ، مین آف میڈن سیریز میں آٹھ  منصوبہ بند قسطوں میں سب سے پہلے تھا۔ سپر میسیو گیمز نے بتایا کہ وہ ہر چھ ماہ بعد کے سات کھیل جاری کرنے کا ارادہ رکھتے ہیں ، ہر کھیل ایک ہارر ٹراپ پر مبنی ہے جس میں ایک انوکھی کہانی پیش کی جائے گی جس کا سیریز میں دیگر اندراجات سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *