غیر ملکی: نوآبادیاتی میرینز

غیر ملکی: نوآبادیاتی میرینز

غیر ملکی: نوآبادیاتی میرینز 2013 کا پہلا شخص شوٹر ہے جو گئر باکس سافٹ ویئر کے ذریعہ تیار کیا گیا تھا اور ایلین سائنس فکشن فلم سیریز پر مبنی ہے۔ یہ سیگا کے لئے مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 3 ، اور ایکس بکس 360 کے لئے شائع کیا گیا تھا۔ جیمز کیمرون کی 1986 میں بننے والی فلم ایلینز کا ایک سیکوئل ، اس کھیل میں نوآبادیاتی میرینز کے ایک افسانوی فوجی یونٹ کے بعد ، جب وہ وائلینڈ-یوٹانی کارپوریشن کا مقابلہ کر رہے ہیں۔ Sulaco جہاز سے بچ جانے والوں کو بچانے کے لئے. اس گیم میں ایک مہم کا انداز ہے جو سنگل پلیئر اور کوآپریٹو گیم پلے اور ایک ملٹی پلیئر دونوں طریقوں کی حمایت کرتا ہے جس میں کھلاڑی مختلف منظرناموں میں مقابلہ کرتے ہیں۔

غیر ملکی: نوآبادیاتی میرینز

نوآبادیاتی میرینز کو چھ سالوں میں تیار کیا گیا تھا اور اسے ایک ہنگامہ خیز ترقی کا سامنا کرنا پڑا تھا۔ کیونکہ گیئر باکس نے دوسرے منصوبوں جیسے ڈیوک نوکیم فارورور اور بارڈر لینڈز 2 پر توجہ مرکوز کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، لہذا ، انہوں نے کھیل کے ایک اہم حصے کو دوسرے اسٹوڈیوز میں آؤٹ سورس کیا۔ یہ کھیل کیمرون کی فلم سے بہت زیادہ متاثر ہوا تھا۔ تصور آرٹسٹ سیڈ میڈ ، جس نے کیمرون کے ساتھ مل کر سولوکو ڈیزائن کرنے کے لئے تعاون کیا تھا ، کو مقامات کے ڈیزائن کے لئے رکھا گیا تھا۔ چار ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد پیک جاری کردیئے گئے ، جس میں ملٹی پلیئر نقشے ، ایک نیا کوآپریٹو موڈ ، اور ایک نیا مہم وضع شامل کیا گیا جو بیس گیم کی مہم سے پہلے ہوتا ہے۔

نوآبادیاتی میرینز نے ایک ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت کیں ، لیکن اس کے تکنیکی مسائل ، کم معیار کے گرافکس اور کمزور دشمن مصنوعی ذہانت کی وجہ سے اس کو منفی جائزے ملے۔ مسابقتی ملٹی پلیئر وضع کو اس کے سب سے مضبوط پہلو کے طور پر اجاگر کیا گیا تھا۔ نوآبادیاتی میرینوں نے تنازعہ کھڑا کیا کیونکہ اس میں پریس ڈیمو کی نسبت کم گرافیکل معیار موجود تھا۔ اپریل 2013 میں ، دو کھلاڑیوں نے ایک دعویٰ دائر کیا ، جس میں یہ دعوی کیا گیا تھا کہ گیئر باکس اور سیگا نے اس کھیل کی غلط تشہیر کی تھی ، لیکن اس نے 2015 میں کلاس ایکشن کی حیثیت کھو دی۔

گیم پلے

غیر ملکی: نوآبادیاتی میرینز ایلین سائنس فکشن ہارر فلم سیریز پر مبنی ایک پہلا شخص شوٹر ہے۔ اس گیم کی مہم کا انداز ، جس میں ایک ہی کھلاڑی یا باہمی تعاون سے چار کھلاڑیوں کے ذریعہ کھیلا جاسکتا ہے ، اس میں 11 مشن شامل ہیں جن میں کھلاڑیوں کو ایک چوکی سے دوسری جگہ منتقل ہوتا ہے جبکہ کھیل کے مصنوعی ذہانت کے زیر کنٹرول مخالفین کا مقابلہ کرتے ہیں۔ زینومورفس ، یا دشمن انسانی اجڑے کے طور پر بھی جانا جاتا ہے۔ زینومورفس تیز اور بنیادی طور پر اپنے پنجوں سے یا تیزاب تیزاب کے ذریعہ حملہ کرتے ہیں ، جب کہ کرائے کے افراد آہستہ ہوتے ہیں اور آتشیں اسلحہ استعمال کرتے ہیں۔

غیر ملکی: نوآبادیاتی میرینز

جیسا کہ جیمز کیمرون کی 1986 میں بننے والی فلم ایلینز میں افسانوی نوآبادیاتی میرینز فوجی یونٹ کی تصویر کشی کی گئی ہے ، کھلاڑیوں کو پستول ، شاٹ گن ، دستی بم ، پلس رائفل ، شعلہ برتری ، روبوٹک سینٹری برج ، اور اسمارٹ گن جیسے ہتھیاروں تک رسائی حاصل ہے ، جو خود بخود مخالفین کو ٹریک اور نشانہ بناتے ہیں۔ وہ دیکھے ہوئے دشمنوں کا پتہ لگانے کے لئے دروازوں اور موشن ٹریکروں کو سیل کرنے کے لئے ویلڈنگ ٹارچ کا استعمال بھی کرسکتے ہیں۔ گولہ بارود شکست خوردہ فوجیوں پر یا مشن کے علاقے میں مخصوص جگہوں سے مل سکتا ہے۔ نوآبادیاتی میرینز کو ہیلتھ بار کے ذریعے محفوظ کیا جاتا ہے جو حصوں میں تقسیم ہوتا ہے۔ اگر ایک طبقہ جزوی طور پر ختم ہوجاتا ہے تو ، یہ وقت کے ساتھ خود بخود دوبارہ پیدا ہوجاتا ہے۔ صحت کے کھوئے ہوئے طبقات کی بحالی کے ل Med پورے مشنوں میں میڈ پیک کو حاصل کیا جاسکتا ہے۔ کھلاڑی اسلحہ کے ٹکڑوں کو بھی اکٹھا کرسکتے ہیں جو ہیلتھ بار کی حفاظت ثانوی میٹر سے کرتے ہیں جو خود بخود دوبارہ پیدا نہیں ہوتا ہے۔ کھلاڑیوں کے پاس اس کھلاڑی کی بحالی کے لئے محدود وقت ہے جس کی صحت پوری طرح سے ختم ہوچکی ہے۔ اگر وہ ایسا کرنے میں ناکام رہتے ہیں تو ، جب تک زندہ بچ جانے والے کھلاڑی اگلی چوکی تک نہیں پہنچ پاتے ہیں ، ناراض کھلاڑی کھیل میں واپس نہیں آسکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *