فجر تک

فجر تک

فجر تک کہ ڈان ایک 2015 انٹرایکٹو ڈرامہ بقا ہارر ویڈیو گیم ہے جو سپر ماسییو گیمز کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور سونی کمپیوٹر انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ پلے اسٹیشن 4 پر شائع کیا گیا ہے۔ کھلاڑی آٹھ نوجوان بالغ افراد کا کنٹرول سنبھال لیتے ہیں جنہیں اپنی جان کو خطرہ ہونے پر بلیک ووڈ ماؤنٹین پر زندہ رہنا پڑتا ہے۔ اس کھیل میں تتلی کے اثر کا نظام موجود ہے جس میں کھلاڑیوں کو انتخاب کرنا ہوگا جو کہانی کو بدل سکتے ہیں۔ انتخاب کے لحاظ سے ، کھیل کے قابل تمام کردار زندہ یا مر سکتے ہیں۔ کھلاڑی تیسرے شخص کے نقطہ نظر سے ماحول کو دریافت کرتے ہیں اور اس اشارے کو تلاش کرتے ہیں جس سے اسرار کو حل کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

فجر تک

فجر تک پلے اسٹیشن 3 کے موشن کنٹرولر پلے اسٹیشن اقدام کے لئے یہ کھیل پہلے شخصی کھیل کے طور پر تیار کیا گیا تھا۔ جب یہ پلے اسٹیشن 4 گیم بن گیا تو موشن کنٹرولز کو چھوڑ دیا گیا تھا۔ کہانی لیری فیسنٹن اور گراہم رزینک نے لکھی تھی۔ انہوں نے یہ لکھا تھا کہ ایک سلیش فلم کے برابر ویڈیو گیم بنانے کا ارادہ ہے۔ ترقیاتی ٹیم نے مختلف ذرائع سے پریرتا لیا۔ ان میں ایول ڈیڈ II اور پولیٹرجسٹ فلمیں ، اور ویڈیو گیمز ہیوی بارش ، رہائشی بدی ، اور خاموش ہل شامل ہیں۔ کھیل کو ڈراؤنا یقینی بنانے کے ل team ، ٹیم نے یہ کھیل کرتے وقت پلےسٹرز کے خوف کی سطح کی پیمائش کرنے کے لئے گالوینک جلد کی رسپانس ٹیسٹ کا استعمال کیا۔ جیسن قبرس نے صوتی ٹریک تیار کیا اور گوریلا گیمز کے ڈیکیما گیم انجن کو گرافکس کے لئے استعمال کیا گیا تھا۔ رامی ملیک ، ہیڈن پینٹیئر ، میگھن مارٹن ، بریٹ ڈالٹن ، نکول بلوم ، اور پیٹر اسٹورمیر سمیت متعدد مشہور اداکاروں نے تحریک کی گرفت اور آواز اداکاری فراہم کی۔

یہاں تک کہ ڈان کا اعلان گیم کام 2012 میں کیا گیا تھا اور اگست 2015 میں جاری کیا گیا تھا۔ اگرچہ اس عنوان کو سونی کی جانب سے بہت کم مارکیٹنگ کی کوشش ملی ہے ، لیکن اس کی فروخت توقعات سے تجاوز کر گئی ہے۔ کھیل کو عام طور پر مثبت جائزے ملے۔ ناقدین نے برانچنگ اسٹوری ، تیتلی اثر نظام ، عالمی تعمیر ، کرداروں اور فوری وقت کے واقعات کے استعمال کی تعریف کی۔ تنقید کا مقصد کنٹرول اور مکالمہ تھا۔ یہاں تک کہ ڈان کو متعدد سال کے آخر تکمیل کے لئے نامزد کیا گیا تھا۔ سپر میسیو نے اس کھیل کو ورچوئل رئیلٹی آف اسپن آف ، ڈان تک: رش آف بلڈ (2016) ، اور ایک پریوئیل ، ان پشینٹ (2018) کے ساتھ کھیل کا تعاقب کیا۔

فجر تک

گیم پلے

جب تک ڈان ایک انٹرایکٹو ڈرامہ نہیں ہوتا ہے جس میں کھلاڑی بنیادی طور پر آٹھ نوجوان بالغوں کا کنٹرول سنبھال لیتے ہیں جنہیں بلیک ووڈ ماؤنٹین پر زندہ رہنا پڑتا ہے یہاں تک کہ انھیں صبح سویرے بچایا جاتا ہے۔ گیم پلے بنیادی طور پر کٹھن اور تیسرے شخص کی کھوج کا ایک مجموعہ ہے۔ پلیئر ایک خطی ماحول میں حروف کو کنٹرول کرتے ہیں اور سراگ اور آئٹمز ڈھونڈتے ہیں۔ کھلاڑی کلدیوتا بھی اکٹھا کرسکتے ہیں ، جو کھلاڑیوں کو اس بات کا اندازہ دیتے ہیں کہ کھیل کے بیانیہ میں کیا ہوسکتا ہے۔ گیم میں ایک نظام سارے اسٹوری سراگوں اور رازوں کو ٹریک رکھتا ہے جو کھلاڑیوں نے دریافت کیے ہیں ، حتی کہ متعدد پلے تھروس میں بھی۔ ایکشن کی ترتیب میں زیادہ تر تیز رفتار واقعات (کیو ٹی ای) کی خصوصیات ہوتی ہیں۔ کی ایک قسم میں کنٹرولر کو جتنا ممکن ہو پکڑ کر کسی خطرے سے چھپانا شامل ہوتا ہے جب “ڈون ٹونگ” کا اشارہ ظاہر نہ ہوتا ہو۔

اس کھیل میں تتلی کے اثر کا نظام موجود ہے ، جس میں کھلاڑیوں کو انتخاب کرنا ہوتا ہے۔ یہ چھوٹے فیصلوں سے لے کر کسی اخلاقی انتخاب تک کتاب اٹھانا جیسے دوسرے کرداروں کے جوہر کو شامل کرتے ہیں۔ کچھ فیصلے وقت کے ساتھ ہوتے ہیں۔ دلچسپ انتخاب واقعات کا ایک نیا سلسلہ کھول سکتے ہیں اور غیر متوقع نتائج کا سبب بن سکتے ہیں۔ [.] یہ انتخاب کہانی کے لہجے اور کرداروں کے مابین تعلقات کو بھی متاثر کرتے ہیں۔ پلیئر شخصیات اور اس کردار کی تفصیلات دیکھ سکتے ہیں جس پر وہ قابو پا رہے ہیں ، اور دوسرے کرداروں کے ساتھ اس کے تعلقات۔ کہانی کے اختتام پر تمام آٹھ حروف مر سکتے ہیں ، اس پر منحصر ہے کہ کھلاڑی کے فیصلے۔ اموات مستقل ہیں۔ کھیل کی داستان ان تبدیلیوں کو اپنائے گی اور ان کے بغیر آگے بڑھتی رہے گی۔

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *