ڈیٹرائٹ: انسان بن

ڈیٹرائٹ: انسان بن

ڈیٹرائٹ: انسان بن ایک 2018 کا ایڈونچر گیم ہے جو کوانٹک ڈریم نے تیار کیا ہے اور اس کو سونی انٹرایکٹو انٹرٹینمنٹ کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ پلاٹ تین اینڈروڈز کے پیچھے ہے: کارا (ویلوری کری) ، جو اپنے نئے جذبات کی کھوج اور ایک کم سن بچی کی حفاظت کے لئے اس کے مالک سے فرار ہوگیا ہے۔ کونر (برائن ڈیکارٹ) ، جس کا کام سینٹینٹ اینڈروڈز کا شکار کرنا ہے۔ اور مارکس (جیسی ولیمز) ، جو اپنے آپ کو دوسرے androids کو خادمیت سے آزاد کرنے کے لئے وقف کرتے ہیں۔ بات چیت کے انتخاب پر منحصر ہے کہ وہ زندہ رہ سکتے ہیں یا ہلاک ہو سکتے ہیں۔

ڈیٹرائٹ: انسان بن

ڈیٹرائٹ: بنی ہیومن کی بنیاد کوانٹک خواب کے 2012 ٹکنالوجی مظاہرے کارا پر مبنی ہے۔ کری عنوان کے کردار کو دوبارہ شائع کرنے کے لئے واپس آئے۔ ترتیب کی تحقیق کے ل To ، ڈویلپرز ڈیٹروائٹ ، مشی گن کا دورہ کیا۔ اسکرپٹ میں مصنف اور ہدایتکار ڈیوڈ کیج کی ضرورت ہے ، جو مصنوعی ذہانت کے ماہرین سے مشورہ کرتے ہیں ، جس کو مکمل ہونے میں دو سال گزر چکے ہیں۔ انہوں نے کھیل کی تکمیل کے لئے ایک نیا انجن بنایا اور شوٹنگ اور حرکت پذیری کے عمل کو شروع کرنے سے پہلے سیکڑوں اداکاروں کو کاسٹ کیا۔ فلپ شیپارڈ ، نیما فخارہ ، اور جان پاسان نے بالترتیب کارا ، کونور ، اور مارکس کے موسیقار کے طور پر خدمات انجام دیں۔ یہ مئی 2018 میں پلے اسٹیشن 4 کے لئے جاری کیا گیا تھا ، اور دسمبر 2019 میں مائیکرو سافٹ ونڈوز کے لئے جاری کیا جائے گا۔

ڈیٹرایٹ: بیو ہیوم کو عام طور پر ناقدین کے سازگار جائزوں سے ملا ، جنہوں نے کہانی میں ترتیب ، بصری ، چھوٹے لمحات ، مرکزی کرداروں ، ان کے آواز کے اداکاروں ، بیانیہ اور فلو چارٹ کی خصوصیت پر کیا اثرات مرتب کیے ، کی تعریف کی ، لیکن تحریک کنٹرول پر تنقید کی ، تاریخی اور موضوعاتی نظریات کی غلط بیانی ، اور پلاٹ اور کرداروں کے پہلو۔ گیم کوانٹک ڈریم کی سب سے کامیاب لانچ ہے ، جس کی فروخت 30 لاکھ سے زیادہ ہے۔

ڈیٹرائٹ: انسان بن

گیم پلے

ڈیٹرائٹ: بیوم ہیوم ایک ایڈونچر گیم ہے جو تیسرے شخص کے نظارے سے کھیلا جاتا ہے ، جو ایک سیٹ اور کنٹرول لائق نقط perspective نظر سے مشروط ہوتا ہے۔ ایک سے زیادہ قابل ادا کردار ہیں جو کہ ان کے بغیر کہانی جاری رہنے کے بعد ہی مر سکتے ہیں۔ اس کے نتیجے میں ، کسی کردار کی موت کے بعد کوئی “گیم اوور” پیغام نہیں ہے۔ ڈوئل شاک کنٹرولر پر دایاں مطابق مطابق اسٹک اشیاء کے ساتھ تعامل اور اپنے اطراف کا مشاہدہ کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، بائیں حرکت میں ہوتا ہے ، اور R2 ممکنہ اقدامات کے لئے ماحول کو اسکین کرتا ہے ؛ موشن کنٹرولس اور ٹچ پیڈ پر بھی کام کیا جاتا ہے۔ فوری وقت کے واقعات اور مکالمہ کے فیصلوں کے ذریعہ ، کہانی اس بات پر منحصر ہوگی کہ کون سا انتخاب کیا جاتا ہے۔ یہ ایک فلو چارٹ میں دیئے گئے باب کے دوران اور فوری طور پر دیکھا جاسکتا ہے۔ کھلاڑی افسوس کی صورت میں فیصلوں کو نئی شکل دینے کے لئے کہانی کے کچھ نکات کو دوبارہ بدل سکتا ہے۔ کچھ مناظر میں الٹی گنتی کی خاصیت ہوتی ہے ، جو کھلاڑی کو تیزی سے سوچنے اور اس پر عمل کرنے پر مجبور کرتے ہیں۔ کھلاڑیوں کو پڑھنے کے ل magaz میگزینوں کی سطح بہت زیادہ ہے۔ کھیل کے قابل کردار یہ ہیں:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *